"Kültürel farklılıklar aksiyonların etkinliğini belirler..."
Yeni fikirlere ulaşmak ve kültürel hareketleri ana akım haline gelmeden önce tahmin etmek için trendleri, rekabetçi ortamları ve markalı iletişimi analiz ederek sırada ne olduğuna odaklanın.
Think Aloud’a ait bu model, merak edilen konuda daha detaylı iç görüler elde etmek, araştırılan konu hakkında bariz bilinenler kadar, gizli kalan noktaları da ortaya çıkarmak ve bunların doğru analizlerine ulaşmak için deneyimli stratejist moderatörlerden oluşan İl DNA’sı ekibimiz tarafından yapılan çalışmalardır.
İl bazlı etnografik araştırmalarla, kültürel, sosyal, yaşam biçimi farklılıklarını analiz ederek, markaların hangi ilde, nasıl konumlandırılması, hangi ürün gamı ile ilerlemesi, hangi mesajları ön planda tutması gerektiğini ortaya çıkaran kapsamlı araştırma yolculuğudur.