01 / 0

Yeni Nesil Müşteri ve Deneyimi

Yeni Nesil Müşteri ve Deneyimi

Yeni Nesil Müşteri ve Deneyimi

Trendler, teknolojik gelişmeler, platformların getirdikleri yeniliklerle beraber tüketici davranışları, segmentleri, alışkanlıkları, motivasyonları sürekli değişiyor.

Tüm bunların yanı sıra; psikolojik faktörler, influencer marketing, farklı içerik formatları, çoklu mecra kullanımı gibi pek çok konuyu entegre eden ve daha yukarıdan bakan bir yaklaşım ve stratejiye ihtiyacımız var.

Tüm bu yaklaşımları, müşteriyi yakından tanımayı, müşteri odaklı bir marka olmak için nasıl bir yaklaşıma sahip olmak gerektiği ve bunun için izlenmesi gereken yol haritası ve bununla ilgili araçları içeren bir eğitimdir.


Hande AYDIN

EĞİTMEN : Hande AYDIN

Trend Analisti & Dijital Stratejist, Eğitim Danışmanı

Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra yine Bilkent Üniversitesi’nde MBA eğitimini tamamladı. İzlesene.com’da pazarlama iletişimi alanında başlayan kariyerine, Twitter'da Marka Stratejisti olarak devam etti.

Akabinde, Somera’da Strateji Direktörü pozisyonunu devralarak, marka, kurum ve ajanslara, veri analizi, veri odaklı pazarlama ve iletişim stratejileri üretmek üzerine çalıştı. TikTok’un Türkiye pazarına girmesiyle beraberTikTok Türkiye Satış Direktörü olarak görev aldı.

Yaklaşık 10 sene boyunca aldığı farklı görevlerde pek çok sektörde aralarında Unilever, P&G, Coca-Cola, FritoLay, Trendyol, Hepsiburada, LC Waikiki, Mavi, Turkcell, L’oreal gibi önde gelen 100’den fazla yerli ve global şirket, GroupM, Publicis, Grey, Ogilvy, Senfonico gibi ajanslarla; pazarlama ve reklam iletişimi stratejileri, konumlandırma, kreatif kampanyalar konusunda birlikte çalışarak pek çok başarıya imza attı.

2020’de Meta’nın (eski adıyla Facebook) Türkiye’de yetkilendirdiği 5 eğitmenden biri oldu. Kurmuş olduğu danışmanlık ve eğitim şirketi çatısı altında marka, ajans, girişim ve startuplarla çalışmaya devam ediyor. Hackquarters, Facebook, Girvakve Hepsiburada gibi kurumların programlarında sayıları 200’e yaklaşan orta ölçekli girişim ve startup’a büyüme odaklı stratejiler hakkında mentorluk yapıyor.

Trendler, sosyal medya pazarlaması ve bağlantılı marka olmak hakkında kurumsal eğitimler veriyor, ilham verici konuşmalar yapıyor, içerik üretiyor. Türkiye’de iş dünyası kategorisinde en çok dinlenen podcastlerinden biri olan “Tüketime Övgü” podcastinin yapımcıları arasında yer alıyor.