01 / 0

Sosyal Medyada Kriz Yönetimi

Sosyal Medyada  Kriz Yönetimi

Sosyal Medyada Kriz Yönetimi

Bazen markanın sosyal medyada var olan itibarını sürdürülebilir hale getirmek, kriz anını yönetebilmek ve kriz sonrası değerlendirmeleri yapabilmek önemli bir aksiyon haline gelebilir.

Tüm kriz süreçlerinin yönetimini önceden planlamak ve ön görülemeyen sonuçlara karşı ön görülebilir planlarla hazırlıklı olma, marka imajını eskisinden daha güçlü hale getirebilmek kurum itibarı için atılması gereken adımlar olacaktır. Bu eğitim krizi fırsata çevirmenin ipuçlarını aktarmayı hedeflemektedir.


Hande AYDIN

EĞİTMEN : Hande AYDIN

Trend Analisti & Dijital Stratejist, Eğitim Danışmanı

Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra yine Bilkent Üniversitesi’nde MBA eğitimini tamamladı. İzlesene.com’da pazarlama iletişimi alanında başlayan kariyerine, Twitter'da Marka Stratejisti olarak devam etti.

Akabinde, Somera’da Strateji Direktörü pozisyonunu devralarak, marka, kurum ve ajanslara, veri analizi, veri odaklı pazarlama ve iletişim stratejileri üretmek üzerine çalıştı. TikTok’un Türkiye pazarına girmesiyle beraberTikTok Türkiye Satış Direktörü olarak görev aldı.

Yaklaşık 10 sene boyunca aldığı farklı görevlerde pek çok sektörde aralarında Unilever, P&G, Coca-Cola, FritoLay, Trendyol, Hepsiburada, LC Waikiki, Mavi, Turkcell, L’oreal gibi önde gelen 100’den fazla yerli ve global şirket, GroupM, Publicis, Grey, Ogilvy, Senfonico gibi ajanslarla; pazarlama ve reklam iletişimi stratejileri, konumlandırma, kreatif kampanyalar konusunda birlikte çalışarak pek çok başarıya imza attı.

2020’de Meta’nın (eski adıyla Facebook) Türkiye’de yetkilendirdiği 5 eğitmenden biri oldu. Kurmuş olduğu danışmanlık ve eğitim şirketi çatısı altında marka, ajans, girişim ve startuplarla çalışmaya devam ediyor. Hackquarters, Facebook, Girvakve Hepsiburada gibi kurumların programlarında sayıları 200’e yaklaşan orta ölçekli girişim ve startup’a büyüme odaklı stratejiler hakkında mentorluk yapıyor.

Trendler, sosyal medya pazarlaması ve bağlantılı marka olmak hakkında kurumsal eğitimler veriyor, ilham verici konuşmalar yapıyor, içerik üretiyor. Türkiye’de iş dünyası kategorisinde en çok dinlenen podcastlerinden biri olan “Tüketime Övgü” podcastinin yapımcıları arasında yer alıyor.