01 / 0

Kişisel Markalaşma

Kişisel Markalaşma

Kişisel Markalaşma

Marka kimliğini düşündüğünüzde aklınıza en sık şirket logosu, genel işletme itibarı ve işletmeyle ilişkili ürünler gelecektir. Ancak şirketinizi ve kariyerinizi desteklemek için odaklanabileceğiniz en önemli markalardan biri kendinizsiniz.

Sonuçta insanlar insanlarla iş yapmak ister. Günümüzün çok sayıda dijital iletişim ve sosyal medya platformuyla, bireysel bir liderin kişisel markasını kamuya açık bir şekilde tanımlaması ve iletmesi her zamankinden daha kolay ve daha etkili. Birçok lider için asıl zorluk, kişisel markalarının ne olduğunu tanımlamak ve bunu özgün ve tutarlı bir şekilde iletmektir.

Kişisel markanız dijital varlığınızdan daha fazlasıdır.


Hüseyin SAYIN

EĞİTMEN : Hüseyin SAYIN

Dijital Pazarlama ve İletişim Danışmanı, Eğitmen

Dokuz Eylül Üniversitesi İktisat bölümünde lisans eğitimi alan Hüseyin Sayın, daha sonra Bahçeşehir Üniversitesi’nde ‘Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi’ üzerine yüksek lisansını tamamladı.

İş hayatına İnci GS Yuasa’da başladı ve pazarlama biriminde farklı pozisyonlarda görev aldı. Şirket markalarının ‘Global Marka Stratejilerinin’ oluşturulması ve yürütülmesinde aktif görevlerde bulundu. Aynı dönem İnci Holding ve grup şirketlerinin dijital pazarlama çalışmaların oluşturulmasına liderlik etti. Pazarlama üzerine etkin platformlardan biri olan BrandTalks’da da uzun süre yazı yazdı ve geliştirici ekibi arasında yer aldı.Nissan’da kariyerine devam eden Sayın, markanın Türkiye, Kuzey Afrika ve Bağımsız Devletler Toplulukları Pazarlama İletişimi ve Tüketici Deneyim Yöneticiliği görevlerini yürüttü.

Şu an Klein Entertainment’ta Dijital Deneyim ve Pazarlama Müdürü görevinin yanında aynı grup çatısı olan ve global markalara hizmet veren PCME’de Pazarlama İletişimi ve Deneyim Müdürü olarak görev yapmaya devam etmekte ve aynı zamanda İstanbul Aydın Üniversitesi’nde pazarlama ve iletişim üzerine dersler vermektedir.

15 yılı aşkın süredir pazarlama ve iletişim alanında blog yazmakta olup, görev aldığı şirketlerde yönettiği ve liderlik ettiği çalışmalar ile 9 Uluslararası, 2 Ulusal ve 3 Kurum ödülüne layık görülmüştür. 24TV’de yayınlanan 8.Etap programında düzenli konuk olarak yer alan Sayın, eğitim, enerji ve hızlı tüketim (FMCG) sektörlerinde farklı markalara danışmanlık vermekte, pazarlama ve iletişim alanında keynote konuşmalar yapmaktadır. Hayal Gücü Derneği’nde başkan yardımcısı olarak görev almanın yanında lisanslı CMAS Su Altı Dalışçısı, Bilardo ve Yelken Sporcusudur.

Hüseyin Sayın’ın “İletişim Şah Mat” ve “Hayat Senin, Kuralları Sen Koy” adında iki adet kitabı bulunmaktadır