01 / 0

Kadınlar Ne İster, Markalar Ne Yapar?

Kadınlar Ne İster,  Markalar Ne Yapar?

Kadınlar Ne İster, Markalar Ne Yapar?

Eşitlik, çeşitlilik ve kapsayıcılık konularında Türkiye’de kadın olmanın zorlukları, kadınların firmalardan, kamudan ve partilerden beklentileri nelerdir anlayacak ve farklı kadın profillerini keşfederek markamızla bağ kuracak içgörülere ulaşacağız.

Bu programın amacı farklı kadın profillerini anlamak ve markamızın onlarla bağ kurması için atılması gereken adımları birlikte ortaya çıkarmaktır.


Esra BAYKAL

EĞİTMEN : Esra BAYKAL

MARKA KÖKLENDİRME DANIŞMANI

İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyatı mezunudur. Marmara Üniversitesi’nde MBA yüksek lisansı yapmıştır. Bir stratejist olarak kariyerine, Leo Burnett’te başlamış, McCANN Erickson, Movida Plus MAP, Art Grup Türkiye, Arnavutluk, Azerbaycan ofislerinde ve THE Reklam’da stratejik planlama direktörü olarak devam etmiştir.

Perakendeden gıdaya, otomotivden mobilyaya, bankacılıktan sigortaya sektörüne kadar farklı alanlarda stratejik iletişim danışmanlığı yapmış ve dünyada pek çok ödüle layık görülmüştür. İngiltere’nin en prestijli kurumsal sosyal sorumluluk ödüllerinden Green Apple’ı, CSR Europe’da Birincilik ödülünü, Peer Awards’da yine büyük ödülü destek verdiği ajanslara ve markalara kazandırmıştır.

2017 yılında Türkiye’nin 2. markalı dersi olan “Game Kudra İletişim Oyunları” programını, Altınbaş Üniversitesi, Pazarlama ve Marka Yüksek Lisans Programı’na kazandırmış ve 2 yıl boyunca öğretim görevlisi olarak çalışmıştır.

Anne, çocuk markaları konusunda uzman bir stratejist olan Esra Baykal, 2019 yılında Türkiye’deki farklı anne profillerini keşfeden ve bu annelere ulaşmak isteyen markalara bir başucu kitabı niteliğinde olan “Anneleri Anlayan Marka Olmak” kitabını ve Türkiye’den vaka incelemelerine, özel içeriklere yer verdiği, doğru bir iletişim stratejisi oluşturma yollarını anlattığı “Markaların Seyir Defteri” kitabını yazmıştır.

Endüstri Radyo’da 3 yıl boyunca yayınlanan “Zamana Kafa Tutanlar” programının sunucusu ve yapımcısıdır. Reklam Yaratıcıları Derneği ve Marka Konseyi Yönetim Kurulu Üyesi üyesidir. Anne Meclisi ve Hayal Gücü Derneği “Danışma Kurulu Üyesi”dir. Brand Map «Yayın Koordinatörü»dür. 2023 yılında projeleri ile TEDXReset sahnesinde yer almıştır. Harvard Business Review Yazarıdır.

Bugün Türkiye’nin prestijli ajanslarına ve markalarına, stratejik planlama, iletişim stratejileri, araştırma metodolojileri, kurumsal sosyal sorumluluk modelleri, dijital pazarlama stratejileri ve tüketici içgörürleri konularında eğitim, moderasyon ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.