01 / 0

Hizmet Pazarlaması

Hizmet Pazarlaması

Hizmet Pazarlaması

Hizmet sektörü genellikle hızlı deÄŸiÅŸen bir yapıya sahiptir ve teknolojik geliÅŸmeler, müÅŸteri taleplerindeki deÄŸiÅŸimler ve küresel ekonomik faktörler gibi birçok etken, sektörün geliÅŸimini etkileyebilir. Hizmetler, mal üreten endüstrilerden farklıdır ve pazarlama stratejileri de buna göre ÅŸekillenmelidir.

Hizmet pazarlaması eÄŸitimi katılımcıların hizmet sektöründe etkili pazarlama stratejilerini anlamaları ve uygulamaları konusunda bilgi ve beceri kazanmalarını, müÅŸteri memnuniyetini artırmaları, müÅŸteri sadakati yaratmaları, ÅŸikâyet yönetimi, rekabet avantajı elde etmeleri ve iÅŸlerini sürdürülebilir bir ÅŸekilde büyütmeleri için gerekli olan temel konular üzerine odaklanmaktadır.


EĞİTMEN :