01 / 0

Hizmet Pazarlaması

Hizmet Pazarlaması

Hizmet Pazarlaması

Hizmet sektörü genellikle hızlı deÄŸiÅŸen bir yapıya sahiptir ve teknolojik geliÅŸmeler, müÅŸteri taleplerindeki deÄŸiÅŸimler ve küresel ekonomik faktörler gibi birçok etken, sektörün geliÅŸimini etkileyebilir. Hizmetler, mal üreten endüstrilerden farklıdır ve pazarlama stratejileri de buna göre ÅŸekillenmelidir.

Hizmet pazarlaması eÄŸitimi katılımcıların hizmet sektöründe etkili pazarlama stratejilerini anlamaları ve uygulamaları konusunda bilgi ve beceri kazanmalarını, müÅŸteri memnuniyetini artırmaları, müÅŸteri sadakati yaratmaları, ÅŸikâyet yönetimi, rekabet avantajı elde etmeleri ve iÅŸlerini sürdürülebilir bir ÅŸekilde büyütmeleri için gerekli olan temel konular üzerine odaklanmaktadır.


Dilek ÖZMAN

EĞİTMEN : Dilek ÖZMAN

MARKA & EĞİTİM DANIŞMANI

BoÄŸaziçi Üniversitesi Ä°.Ä°.B.F Ä°ÅŸletme bölümünden mezun olduktan sonra pazarlama, reklamcılık ve halkla iliÅŸkiler alanlarında ilerlediÄŸi  profesyonel kariyerine Borusan Holding Reklam ve Halkla Ä°liÅŸkiler departmanında baÅŸlayıp, ardından RPM/Radar reklam ajansında müÅŸteri direktörü olarak devam etti. Daha sonra Pazarlama ve marka konularında uzmanlaÅŸtığı Colgate – Palmolive Türkiye’de Axion, ABC, Fab, Hacı Åžakir Fabuloso, Ajax,  Palmolive, Lady Speed Stick markalarını yönetti. Ardından Kraftsa’da Pazarlama Direktörü olarak Milka, Jacobs, Maxwell House, Tang markalarının sorumluluÄŸunu üstlendi. Kariyerine KopaÅŸ Kozmetik’te Pazarlama ve Satış direktörü olarak devam ederken Dalin, Voila, Cire Aseptine, Tokalon, Leda, Alix Avien parfüm, Sesu markalarını yönetti. Satış tarafında zincir maÄŸaza yapılanmasını tamamladı ve Dalin Marka Mimarisi‘ni oluÅŸturup, uygulamaya koydu.

2005 yılından beri hızlı tüketim ürünleri, otomotiv, demir-çelik, hızlı gıda, kiÅŸisel bakım ve kozmetik vb. sektörlerde edindiÄŸi 35 yıllık deneyimi ile marka, pazarlama, satış, pazarlama iletiÅŸimi konularında danışmanlık ve eÄŸitmenlik yapmaktadır. Turquality projesinin eÄŸitimcilerindendir.

Ä°zmir Ekonomi Üniversitesi‘nde lisans düzeyinde, AltınbaÅŸ Üniversitesi‘nde  ise master programında Pazarlama, Marka ve Pazarlama iletiÅŸimi konularında dersler vererek akademik tecrübe edinmiÅŸtir.

BoÄŸaziçi Üniversitesi Mezunlar DerneÄŸi (BÜMED ) ve BoÄŸaziçi Universitesi Robert Kolej Ä°ÅŸ Ä°nsanları DerneÄŸi (BRM) üyesidir.

Marka Konseyi (Marka Danışmanları ve Yöneticileri DerneÄŸi) kurucu üyelerinden ve Yönetim Kurulu üyesidir.